zumba

var för en liten stund sen på sportlife med rebeccan min. det fanns tydligen platser kvar på zumban så jag, rebecca, hennes mamma och hennes moster bokade platser! ledarens mic var sönder och musiken krånglade lite, ledaren var ganska trist men jag gillade passet ändå! det är skönt att röra på sig!

imorgon blir det ullared. ska bli skönt med en dag ledigt från skolan. förväntar mig inte att jag ska hitta något där nere, men man kan ju hoppas! är ute efter sånna enkla basic grejer, som typ trosor, sport bh och lite andra sånna små saker. har tänkt att jag ska läsa i bilen när vi åker, och så har jag även laddat med godis!! har i uppgift i svenskan att läsa en bok och jag valde "punkindustriell hårdrockare med attityd". haha den låter ju inte särskillt bra men den verkar bra när man läser på baksidan!

nu ska jag sätta mig och lyssna på lite bra musik och bara ta det lugnt!! ska bli fruktansvärt skönt!!

Kommentarer
Från: Pernilla E

åå ha det så kul! :D

2010-09-30 @ 21:15:50

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0