så kan det gå

kom precis hem efter att jag och matti fick lite lift hem av eric, som ganska nyss fått körkort, och han vänner! hahaha matti stackare, lille omvägen hon fick! och dom andra i bilen med förresten! allafall så kom jag hem en halv timma innan vad jag egentligen skulle kommit om jag hade tagit bussen, så det var ju inte fel!

phja nu sitter jag iallafall och har precis stoppat i mig en rostad leverpastejsmörgås, muummms! nu ska jag plugga lite och sen ska jag troligen vara så duktigt så jag ska baka till mor min! får se på detta lite

Kommentarer
Från: matildis

hahahahahhaha seriöst... hahahahahhaha !

2010-09-20 @ 17:49:12
URL: http://matildaemelieee.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0