svar till klaris och till er som undrar

ANGÅENDE MINA KATTUNGAR, jag har ju som sagt sju stycken och tror bara att två stycken är borttingade. katterna är inte till salu, VI GER BORT DOM!! för om vi inte hittar någon som är intresserad av dom så måste vi tyvärr avliva dom, för vi har ingen möjlighet att ta ha kvar dom.

min katt och nu kattungarna bor bara på vår toalett hemma; för min pappa är allergisk. smart att ha katt när en i familjen inte tål dom? men vi måste ha katt eftersom vi bor på landet och vi har möss och liknande utomhus. så om dom bara är ute och på toaletten så är det ingen fara för pappa.

katterna är ingen speciell ras, utan helt vanliga korthåriga bondkatter. det är tre skölpaddsfärgade (orange, svart, brun), en grå och två svarta. katterna blir inne- och utomhuskatter och Tarja (kattmamman) lär dom att gå på lådan redan från start, så de blir direkt rumsrena.
kattmamman är en super trevlig och gosig katt, och tidigare kattungar har blivit helt underbara!!


SÅ ÄR DET NÅGON SOM ÄR INTRESSERAD SÅ SÄG TILL SÅ FÅR NI EN OM 12 VECKOR!!

någon som är intresserad och undrar något så är det bara att höra av sig till mig på något sätt!

FOTAR DOM SEN NÄR JAG KOMMER HEM!!

Kommentarer
Från: Elin

Jag vill, jag vill, jag vill!! Kommer de att bli avmaskade? :)

2010-09-13 @ 15:34:59
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Från: Elin

sv: Goooodie! Väntar på bilden! :D

2010-09-13 @ 19:00:19
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0