NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE

fyysatan alltså!!

det var såhär att jag, rebecca, ida och sara var igår påväg till johans lokalfest. vi gick av bussen på torp och började gå efter de väg beskrivningarna vi fått. vi skulle gå under motervägen, sen svänga vänster, gå längs gamla motorvägen, sen ta första höger och sen skulle vi komma till ett stort rött hus och DÄR bakom skulle lokalen ligga.

så vi började gå, under motor vägen, åt vänster längs gamla motorvägen. sen eftersom de hade sagt att vi skulle ta FÖRSTA höger så gjorde vi det, och vi hamnade in på en liten grusväg. när vi gick där så gick vi förbi en stor typ röd ladugård, och eftersom de hade sagt att vi skulle gå förbi ett stort rött hus så antog vi att vi var rätt.

men när vi gick längre in på vägen så smalnade den av och ledde upp till en gård. vi tänkte att vägen kanske fortsatte genom gården så vi fortsatte gå. men när vi stod mitt på gården så började vi förstå att vi var fel, för vägen slutade där och vi stod mitt på en gård. helt plötsligt hörde vi en hund börja skälla inifrån huset som låg på gården. då bestämde vi oss för att vända men precis då så öppnas dörren till huset och ut kommer en STOR JÄVLA SCHEFER OCH BÖRJAR JAGA OSS!!! vi kuta som in i saaatan ner för en stor backe med hunden precis bakom oss. jag kände hur hunden var preciiiis bakom mig så jag vände mig om och slog den med min påse rakt i nyllet. hunden stannade upp och vände och vi fortsatte kuta. efter en stund slutade vi springa och insåg att vi bara var tre?! ida var väck!! vi ropade jätte mycket efter henne men vi fick inget svar!! efter ett bra tag hörde vi ett litet "-jaa" från SKOGEN och ut kommer ida.

HAHA ida hade blivit så rädd så hon kutade rakt in skogen!! där stod hon och var knäpptyst och försökte höra vart hunden var någonstans.

herre gud, faan va skärrade vi var efter det!! haha DET var verkligen en nära döden upplevelse!!

Kommentarer
Från: saris

HAHAHAHA JAG SKRATTAR FORTFARANDE ASSÅ !!!!!!! fyfan !!!!

2010-09-25 @ 10:24:40
URL: http://saraoklara.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0