hjälp mig med spotify någon snälla

ÅÅÅ jag blir så arg!! jag har aldrig haft ett spotify konto, jag har alltid lånat av folk som har haft konton som de inte använder. men nu när alla helt plötsligt ska börja använda sina konton så står jag här spotifylös? o nu när jag hade tänkt skaffa mig ett konto så kan man inte det längre?!?! ååååå, har skaffat mig ett gratis konto men man kan bara lyssna 20 timmar i MÅNADEN då!! jag menar, det klarar jag mig verkligen inte på!!!

någon söt goding som har ett konto som ni inte använder som jag kanske skulle få kunna ta över? eller kan fixa ett sånt där gammalt konto som man kan lyssna gratis o hur länge som helst? ååå jag blir så trött!!

update: såg din kommentar cornelia, men det är såhär att man har ju 20 timmar i månaden hela året. dvs att när jag användt mina 20 timmar en månad så får jag vänta tills nästa månad för då får jag 20 nya timmar, fattar du? alltså jag får ju nya timmar hela tiden, men bara en gång i månaden. så hade velat ha ett sånt konto som man kunde skaffa förr!

Kommentarer
Från: cornelia

gör bara ett nytt konto när det tar slut? :D hahah x)

2010-09-08 @ 14:01:19

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0