det är så det ska va

igår blev det inte mycket bloggande från min sida, ett inlägg bara? dåligt lina, minst två om dagen är det jag strävar efter!!
har precis haft geografi och sitter nu och väntar på att matten ska börja. sen är det mat, hoppas det är något godit för jag är vråål hungrig!
hade egentligen velat dra till ku ikväll och kolla till de nya konfirmanderna, är ju ledare och jag var knappt där när 95:orna konfirmerades så jag har inte varit där på hundra år känns det som. nu är det ju 96:orna som konfirmeras och därbland min broder. HAHA shit dom som är så små?! fattar hur 92:orna kände när vi 94:or började!
vill bara säga att jag såg på idol igår!! haha rebecca som har tjatat att jag måste se det! tyckte avsnittet igår var sådär, idol har varit bättre. men hon som andreas träffade i LA var ju super duktig!


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0