hur fan ska jag klara mig?!

fick ringförbud på min mobil för några månader sen efter att jag hade ringt för ALLDELES för mycket kronor. utan att jag tänkte på det började jag ringa oerhört många och långa telefonsamtal från hemtelefonen istället och fick därför denna månaden en SKY HÖG räkning för det. pappa blev ju lagom glad kan man ju säga...

så kort och gott kan jag ju säga att jag har TOTALT ringförbud på alla telefoner i mitt hem. jippie... kanske dags att skaffa skype? fan va gott det skulle vara ifall alla skaffade det så jag kunde få tag i dom så! eller så får jag helt enkelt börja smsa? ååååå jag som älskar att ringa ju!! hur fan ska jag klara mig?!

HAHAHA fule, erkänn jag är grym i paint ändå

Kommentarer
Från: Anonym

hahaha gulliiigt lina..

så jävla grym mobil! o grym data har jag nu hihihi!!!

miljoner hjärtan till min bästisliiiiina

2010-10-10 @ 00:01:46
URL: http://rebeccajo.devote.se

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0