3-0 till mig Linus!!

bodybalancen var gryyyyymmmmmm som vanligt!! älskar avslappningen i slutet, HELT SERIÖST känns det som att alla bekymmer bara försvinner. att man bara ligger där i nuet, andas och slappnar av. HAHA satan va djup jag blev helt plötsligt, men det är tamej fan det härligaste känslan jag vet. REKOMENDERAR STARKT DETTA ALLTSÅ!!

påtal om ingenting så skriver jag just nu med linus på face. tycker lite synd om honom för jag äger honom hela tiden. rönnbären, högerregeln och nu kött på benen. HAHA 3-0 till mig... iallafall ska jag med honom och våra familjer till balldersnäs marknad på lördag! ska bli super mysigt!

Kommentarer
Från: Linus

det du säger är inte sant, du gick själv med på 2,5-0,5....... ;)

2010-10-13 @ 07:13:12
URL: http://linuses.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0