superwoman

efter dagens bravader så är jag faktiskt ganska så trött. räddade en massa hjälplösa barn ur en buss som kört ner i diket. stark som jag är så lyfte jag ut barnen genom busschaufförens sidofönster och alla klarade sig utan vidare skador! så gick det till...eller delvis iallafall.
när jag imorse i väntan på dubben, som alla andra mornar, stod i 110 minus grader och tänkte på hur snyggg jag är såg jag bussen köra av vägen. den fick möte med en bil och körde åt sidan för att den skulle komma förbi, men hemma hos mig har vägverket slarvat med vägpinnarna och satt dom jätte glest och långt ut i diket. så när jerry förlitade sig på pinnarna och la sig så nära dom han kunde så bara gled hela bussen ner i diket. så jag gick dit för att kolla läget. dörren blev då blockad av snön så att den inte gick att öppna, så vi hade inte så mycket mer att välja mellan än att få ut dom i bussen genom busschaufförens sidofönster. fick stå och ta emmot barnen på utsidan och sen kom det en extrabuss!

så efter mitt hjältedåd idag så är det faktiskt okej för mig att vara trött!

Kommentarer
Från: klara

grymme lina!!!

2010-11-25 @ 17:45:32
URL: http://saraoklara.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0