klinis rena

idag har jag varit så duktig att jag har städat hos min pappas kompis i bäckefors! eller ja, städar och städat... tvättat fönster! kom dit och fönstrena hade inte blivit tvättade på 2½ år; lämnade huset och de var klinis rena!! var så att man kunde spegla sig i dom. för min fina gärning fick jag mig allt en slant också!

morgondagens planer är fortfarande ett mysterium. behöver ut till torp?!?!?!?! hmm får se hur jag löser detta. kvällen ska iallafall spenderas ihop med sara, klara, ida och rebecca då vi troligen kommer hitta på något mysigt!


Kommentarer
Från: Snyggsandra

50 spänn så kör jag dig haha ;D

2010-11-05 @ 11:45:37
URL: http://issyochsandalen.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0