första november

spenderade natten ihop med mina kära ida och rebecca hemma hos ida! super mysigt!

klaras mamma och lilla syster var precis här och hämtade två kattunger, de kunde inte bestämma sig för vilken av dem som de ville ha så de tog hem båda två och kommer tillbaka med en av dom imorgon! förstår att de inte kunde välja, alla är sååå super bedårande söta!! kommer sakna mina små bebisar!

idag har jag inga planer alls, så jäkla skönt! första november idag ju. det betyder att det nu är officiellt höst och ATT DET ÄR MIN FÖDELSEDAG OM ENDAST 17 DAGAR!! nog har jag allt några små saker jag önskar mig!! undrar om mina päron vill vara såååå söta att ta sina förnuft till fånga och ge mig något av dem! annars får tomten lösa det!

Kommentarer
Från: Anonym

har du några kattungar kvar? hur många isåfall ? :)

2010-11-07 @ 17:23:15

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0