en månad till julafton idag

helt sjuukt, snart slutar vi skolan igen. jul är ju huur nära som helst! har börjat om på en ny önskelista till tomten hihi! nu är den ännu längre och ännu dyrare, tummen upp för det!! och nu är ju fan inte nyår längt bort heller!! det kommer bli minst sagt grymt!

på fredag är vi lediga från skolan! då drar jag och mina godingar göteborg! sen på kvällen blir det ett litet firande för josefin som fyller år den förste! kommer troligen bli jätte mysigt! på lördag ska min syster ha dansuppvisning och det hade jag som storasyster tänkt vara gullig att  följa med på! så snäll är jag! förövrigt blir nog helgen lugn!

Kommentarer
Från: Anonym

e alla lediga ?

2010-11-24 @ 22:12:44

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0