en kväll till mig

då var kalaset med släkten slut. eller ja, släkten och släkten.. var som vanligt bara släkt med morfar och farbror, sen var resten nära och kära till familjen!

har iallafall haft jätte trevligt och mysigt! några presenter rikare blev jag. fick de efterlängtade böckerna "ego boost" och "en flickfotograftbekännelser". JIPPIE!! annars var de övriga presenterna presentkort och kuvert, men jag klagar absolut inte!!

är egentligen inte jätte pigg på överraskningar just. lixom, tänk om man inte får det man VERKLIGEN vill ha?! tänk om man får något som man verkligen INTE vill ha? tänk om man har alldeles för höga förväntningar och man får något man inte alls hade förväntat sig, va besviken man måste bli då? DÄRFÖR känns det mycket skönare att veta att man ska få något som man önskar sig.
fast iochförsig så är det ju inte kul att veta vad man ska få heller. haha så jag känner mig lite klyven när det gäller överraskningar alltså! men måste säga att jag inte är annat än nöjd med de presenterna jag fick idag!!



Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0