äre fääääzzt ällä?

jag bloggar inte ofta här nu för tiden men får väl göra ett undantag.
måste tacka mina kära partypinglor för gårdagen. matilda, emelie, jennifer, linn, rebecca o ida.
kvällen började med förfest hos jennifer med lite grill o lekar. sedan blev det bila i en överfull bil till rasmus där det var party vill jag lova. festade hela kvällen och hamnade tillslut i idas kalla källare under ett varmt täcke och vaknade idag med härligaste bulan på ögonbrynet! en mycket lyckad kväll måste jag påstå! ska försöka få tag i så mycket bilder jag kan! tänkte även langa bilderna från plusfesten som var härom veckan, bättre sent än aldrig lixom.

Kommentarer
Från: matilda

blev lyckat! får göras om tycker jag :D<3

2010-05-18 @ 16:08:35

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0