saknar dig

det är så svårt att släppa taget, att inse att du inte kommer tillbaka.
vill inte sluta hoppas, men ändå vet jag att du är förlorad förevigt. tanken på att aldrig kunna ha dig i min närhet mer gör mig så fruktansvärt ledsen. alla stunder vi har haft ihop, glada, ledsna, kommer alltid finnas inuti mig.
vill att du ska vara hos mig, finnas i min närhet. kommer aldrig glömma dig. du kommer finnas i mitt hjärta i all evighet. varje gång jag är ensam eller uttråkad kommer jag tänka på dig. varje gång jag lyssnar på vår musik kommer jag påminnas av våra stunder.
hundra olika känslor bubblar i mig för det här. jag är ledsen, besviken, sur, förbannad, arg. jag är ledsen för att vi aldrig kommer kunna ha våra stunder ihop mer. besviken på mig själv för att jag inte spenderade mer tid mer dig medans jag fortfarande hade dig. förbannad på mig själv för att jag inte tog bättre hand om dig.
tack för vår fina tid, jag saknar dig. min kära ipod

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0