och äntligen fick vi sett avatar

jag är helt kär i avatar! den var verkligen värd varenda krona!

igår så gick jag o ida på avatar. rebecca skulle också hängt med egentligen men hon kunde inte. iallafall så hade vi tänkt att vi skulle boka biljetter för att vara helt säkra på att vi skulle få platser. men vi trodde inte att det gick att boka om man skulle betala med pengar, så vi bokade inte o hoppades på att det skulle finnas kvar platser ändå. så åkte jag o ida ner nästan en timma innan bion skulle börja, o då fanns det bara två platser kvar! men dom satt inte ihop! jag o ida blev ju självklart jätte besvikna,vi hade ju lixom ställt in oss på att vi skulle få gå på den här bion då! men iallafall så beställde vi istället två biljetter till sherlock holmes. någon random film som vi inte hade en aning om vad den handlade om?
vi gick sedan ner till wilys o videomix där vi köpte lite godis. o när det var ungefär en halvtimma kvar tills sherlock holmes skulle börja, så stod vi vid biosalongen o bestämde oss för att kolla om det var någon som inte hade hämtat ut sina biljetter till avatar. o det visade sig att det var två skit bra platser i mitten av salongen som hade blivit lediga!! haha snacka om röta alltså! självklart så köpte vi dom biljetterna o vi levde lyckliga i alla våra dagar. snipp snapp slut.

efter bion sov ida hemma hos mig o nu på morgonen har vi nördat bert, haha.


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0