2010-01-01

första dagen på det nya året. slår vad om att detta året kommer bli minst lika bra som 2009!

gårdagen var grymt rolig! jätte mys med tjejerna hemma hos rebecca, god mat, karaoke o massa goda skratt! efter det blev det utgång, vi GICK till tureborg där vi tillslut hamnade hos fabian. sen GICK vi till torget  runt tolvslaget o tittade raketer. haha tappade bort ALLA tjejerna! hittade tillslut ida så vi sprang runt o hälsade på allt folket som var där! kort sagt tyckte jag kvällen blev oerhört lyckad! dock vad det så jävulusiskt kallt så jag tappade känsel i varenda kroppsdel. o härligt var att min syster hade somnat i min säng såden var uppvärmd o klar när jag kom hem sen.

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0