tack för en mycket trevlig kväll gott folk

kvällen igår kan jag  säga blev väldigt lyckad!
rebecca o ida kom till mig runt sex-sju (?) o vi gjorde oss i ordning o softade lite. sen runt halv nio drog vi till emil där det var kalajs kan jag säga. sjukt kul och sjukt mycket folk! haha måste varit iallafall 50 pers eller ? de flesta var iallafall väldigt gott o trevligt folk måste jag säga! fick dock inga kort från gårdagen för idas kamera hade inget batteri.

rebecca o ida sov hos mig inatt o vi har tillbringat morgonen framför djävulen bär prada tillsammans med tobleroe o banan! dom drog sig hemåt för en stund sen o nu sitter jag ensam o sleten vid datan mår ungefär såhääääääär bra..

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0