a walk to remember

har precis grinat IHJÄÄL till a walk to remember!! shit är fan svullen i hela ansiktet nu!! filmen tog ju fan aldrig slut?! satans bra film måste jag säga, men haha se den inte om du inte villl lipa sönder..

liggen här och tycker lite små synd om mig själv, börjar bli sjuk tror jag. mandlarna är stora som fan!! och på det så har glöggen hemma tagit slut också, kan det bli värre?! haha aa det kan det nog förresten.. men nog är det illa ändå

vill shoppa!! har sånt jääkla shoppingsug?! vill slösa pengar!! men aa, först måste jag ju bli frisk och aa... ha pengar att slösa...

Kommentarer
Från: Leia ♥

Har inte sett den filmen.

2010-12-06 @ 14:22:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0