9 december

gårdagen bestod av skola, undersökning av tjursperma och en mysig fika med mysiga vänner!! en dag som bjöd på lite utav varje med andra ord! idag har det inte hänt något speciellt? väl? hmm, satt barnvakt för mina grannar en liten stund men annars inget.

morgondagen. hmmja, den kunde bestått av en troligen sviiin kul lokalfest med en fruktansvärt massa rave och vrickade fötter, men icke. ska på bio med familjen och sen käka pizza. men jag klagar inte! mys med familjen måste man ändå ha ibland!

inte nog med att det blir familjetime på fredagskvisten, utan det kommer det även bli på lördagen! då ska nämligen jag, min syster och morfarn baka pepparkakor! mihihi myyysigt!!

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0