tandläkarskräck om något

idag har det varit tandläkaren, fyfan hatar't!
låg och skakade när han stog där med händerna i käften på mig.
hade fruktansvärt dåliga tänder som liten, mitt förstå hål hade jag när jag var fyra år. jag har haft hål i tänder, dragit ut tänder, fyllt i tänder, borrat i tänder, haft gummiband i tänderna så att jag var tvungen att gå till tandläkaren varje torsdag under en längre period, haft tandställning i gommen så att den skar ett stort märke rätt ner i tungan och jag hade konstant huvudvärk p.g.a det + att jag inte fick tugga tuggummi eller äta kolor på ett helt år. haha ja vad ska man säga? jag har verkligen en stor anledning till att hata tandläkare.
är sjukt rädd när jag är där.
men idag gick det bara bra faktiskt, låg och skakade i stolen av nervositet men det gick bra ändå. han sa att jag hade fina tänder och att jag inte behövde komma på ett tag, så jag fick en tid om 1½ år! fan va häääärligt!
fick med mig några övningar hem för min käke som jag ska göra sammanlagt 36 gånger om dagen, eftersom att min käke har börjat knäckas igen.
haha japp, detta var lite information om min tandläkarskräck.
peace n' love


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0