girlsnight

godmorgon bloggen!
eller godmorgon förresten, klockan är ju över 3? men för mig känns det som om det är morgon. sitter här ofixad, trött, precis käkat frukost och ida åkte ifrån mig för ungefär en timme sen.
gådagen spenderade jag först i skola. rebecca hade hämtat sig efter förkylningen och var i skolan efter några dagars sängliggande. ida var på begravning, så hon hade ledigt igår. efter skolan så var det att åka till ku med ida. som vanligt riktigt roligt där! efter det gick jag och ida och köpte godis, sen kom min mami och hämtade oss vi åkte hem till mig och myste! såg på två grymt bra filmer, taken och gran torino. rekomenderar båda filmerna! riktigt bra var dom!
ikväll ska jag och ida kanske dra oss till rebecca och vara barnvakter för hennes pappas flickvänns barn. men vi får se hur det bir med det. annars hittar jag väl på något annat kul.
peace n' love


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0