uppdatering från kyrkohuset

sista dagen på praon!!!
sitter inne i typ kyrkogårdshuset, där dom som jobbar på själva kyrkogården har sitt kontor osv. jag har rast och sitter vid datorn och käkar pannkakor.
idag har varit en låååång dag. helen var ju som jag skrev i ett tidigare inlägg ledig idag, så jag skulle praoa på kyrkogården med två andra istället. har gått och krattat gravar och ränsat ogräs heeeele dagen. som tur var så hade dom redan hunnit plantera alla lökarna, så jag slapp.
min handledare här måste dra sig vid 2 till veterinären med sin hund, så jag får sluta då jag med! fan va härligt!
vid 6 blir det läger, kommer bli jätte roligt! 45 konfirmander, 25 ledare och 40 sängar. haha vi får se hur detta kommer sluta.
peace n' love


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0