en kopp kaffe i regnet

Har ont i huvudet så jag tror skallen snart spricker.
Känner mig även lite hängig. 
Jag tänker absolut inte bli sjuk! Nej fan, sån skit har jag inte tid med.
Speciellt inte när det är bara en vecka kvar till sommarlovet.

Jag och Rebecca har bestämt oss för att lära oss tycka om kaffe. Det ser coolt ut att göra det, typ stilgt! Synd bara att det smakar så fruktansvärt äckligt!
Så nu är det en minst två koppar kaffe om dagen för mig som gäller! Igår drack jag kanske lite för mycket kaffe på kvällen, för jag var inte trött förrän klockan var typ halv tre! Och då slog det om helt och jag blev JÄTTE trött! Och när jag kom upp på mitt rum inatt och skulle lägga mig, så hade jag inga lakan i min säng och jag var alldeles för trött för att fixa nya. Så jag somnade på mattan i mitt rum, utan madrass. Med bara täcke och kudde.
Snacka om att jag har ont i ryggen nu!


l o v e


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0