christines kväll

hejsan mina kära bloggläsare, även fast ni inte är så direkt många men ändå.

vaknade upp brevid bästa rebecca i min säng.
vi käkade frulle och sen drog vi ut med ida och badade i grinnsjön. kallt som satan var det i vattnet till en början, men efter ett tag så blev man van och då var det faktiskt riktigt skönt! efter nån timma blev det moppen hem till mig där vi gjorde oss och sedan bar det av till stan. hem till rebecca och hämta lite grejer sen till christine och träffa sara, christine och malin. vi allihop beställde bord på butler's där vi myste och käkade gott! sen blev det yttligre mys hemma hos christine! älskar er tjejor!
christine, fan va jag kommer sakna dig när du flyttar till karlstad! seriöst mitt hjärta, vill verkligen att du ska stanna kvar! men nu är redan bestämt och det här kommer att bli verklighet, shit fan det är typ nu som jag har börjat fatta att det inte bara är ord. att du verkligen ska flytta ifrån oss. det känns så overkligt du har ju lixom alltid funnits där nära. och helt plötsligt så ska du flytta till en stad långt bort.
kommer du ihåg kvällen på konfirmationslägret? gumman, alla tårar och alla ord. dom kom verkligen rakt ifrån mitt hjärtat! då insåg jag hur mycket jag kommer sakna dig.
men du kommer få det bra, det lovar jag dig! med den charmen och utsrålinignen och personligheten som du har så kommer det inte allt bli svårt att hitta en massa nya och trevliga kompisar där borta! jag vet att det är svårt att skiljas från allt här, men be strong, think positive! vi kommer och hälsar på dig!
30 mil är långt, men inget avstånd är förlångt för att bryta våran vänskap! jag lovar dig, vi kommer och hälsar på dig!
jag vet, jag är igen poet. men det jag försöker få fram är att jag kommer verkligen sakna dig! du är en sjukt underbar vän! en av dom bästa som jag har. önskar dig all lycka i världen, du kommer få det bäst! älskar dig christine maria ottosson, min bästavän.



bilder från kvällen kommer en annan dag, nu ska jag sova. natti !

Kommentarer
Från: klara

vi kommer alla sakna henne. lägret kommer jag ALDRIG glömma. älskar er tjejer och det skär i hjärtat på mig för att jag inte kunde vara med. puss på christine för att hon är bäst !

2009-06-18 @ 20:14:15
URL: http://klaramiller.blogg.se/
Från: Anonym

å vad jag kommer sakna er allihopa.. blir så glad , och ledsen på samma gång när du skriver så! gud vad jag älskar dig mitt hjärta

2009-06-20 @ 11:42:00
Från: christine*

2009-06-20 @ 11:42:30

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0