första juli

dagen idag är en underbar dag, för dagen idag är din

natten tillbringade jag på rebeccas balkong, japp vi sov faktiskt där.
jag, rebecca och ida.
jätte skönt med frisk luft och svala vindar hela natten!
bara det att när vi vaknade så låg solen precis rakt på oss, så vi höll på att grillas. 
kändes som om det var minst hundra grader. 
sjukt varmt som det har varit ute det senaste.
då blev det att springa snabbt in och kyla sig med huvudet i kylskåpet. haha
som sagt, vädret var väldigt varmt idag. så självklart blev det att ta sig en tur till stranden och bada.
för ovanlighetens skull så åkte vi till bodele. lite gött med variation faktiskt.
annars har det ju varit skeppsviken den senaste tiden.
iallafall så var det riktigt varmt i vattnet! man kunde gå i utan att stå och fega (vilket jag är expert på annars).
 senare kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem till världens ände.
jag fick snabbt duscha och göra mig iordning och sen var det bara att sätta sig i bilen igen.
morfar hämtade mig och vi åkte till en släkting, närmare bestämt min morfars syster britt, som fyllde år.
 där blev det fika och tårta, trevligttrevligt.
haha och fredrik, du som ville se lite kort på bloggen från idag. fommen här hade ju ingen kamera med sig, så då blev det ju inte direkt så mycke kort tagna. lovar att ha kamera med mig nästa gång!
påvägen hem från britt så skulle jag försöka få min syster att somna.
så ja satt och sjöng lugna låtar för henne hela vägen hem. haha, såg även att min morfars ögonlock blev lite tunga där fram i förarsätet.

nu ska jag nog dra mig till sängs faktiskt. känner mig lite sleten.
men ni får ha det så bra!
eller nej förresten, ha det bäst!

t r e   o s m i n k a d e   t j e j o r   p å   b o d e l e

peace n' love


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0