lufuckingcia

funderar starkt på att dra mig till göteborg på lördag. ska kolla runt lite på nyårsklänning o lite så.
iallafall, dagen har sett ut på följande vis. skola. hände väl inget speciellt? typ alla har lämnat in sin papplägenhet vi skule göra i tekninken, förutom jag. haha jag är seg -.-
ska försöka få klart den till iallafall onsdag? haha vi får se hur det blir med det. när jag kom hem från skolan iallafall har jag chillat, så härligt hehe.
imorgon är det elevensval i skolan. jag ska baka pepparkakor. kommer äta ihjäl mig

ifall jag inte har skrivit det här på bloggen så är jag vald till skolans lucia!!!!!!!!!! helvete ,orkar inte seriöst. tåget är på torsdag, jag kan inte en sångerna


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0