new year

imorgon är det nyårsafton! weeeeeeeeeeeeeeeeeeeiii! hihi kommer bli jääääta trevligt tror jag ! det mesta är fixat o jag drarmigtill stan runt 3 för att hjälpa rebecca fixa litegranna inför kvällen. torget vid 12slaget iallafall! (nämnde jag att jag är rädd för raketer..?)

tvåtusennio har varit ett super bra år! sjävlklart hände det mycket tråkigt med, men i helhet var det grymt! vill även tacka alla mina läsare som läst min blogg detta året o jag hoppas att ni kommer läsa min blogg år 2010 med! ha nu bästa nyårafton som går, för det ska iallafall jag ha!

Kommentarer
Från: malin

haha perfa för dig att vara på torget vid 12 slaget om du är rädd för raketer lina ! :) <3

2009-12-30 @ 23:34:56
URL: http://mlinz.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0