lugna bananer

fasen vilken onödig skolvecka ändå? vi gör seriöst ingenting på våra lektioner. ganska soft men i längden blir det ganska långtråkigt!
hade bugg gånger två idag. övade först med grabbarna i a-b, och sedan med dom i c. haha ja man har ju fått sig en del goda skratt! imorgon är det äsperöds buggdag! blir nog kul! 

igår sov mina älskade tjejer över hos mig. haha ja det var blev lite trångt, även fast jag precis fått upp min 120 säng. haha jagvet, det var ett jävla tag sen pappa köpte den, men jag har inte fått tummen ur och satt upp den. har ju inte heller fått gjort klart mitt rum! det är jag mindre glad för, men pappa ska fixa det så fort han har tig. haha så det blir väl någon gång efter jul...
btw!
min dagens sanning måste vara att jag haaaaatar när folk är dryga! ville bara meddela er detta!


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0