buggdag

och först pris går till: IDA O MAX! haha dom där hade fan gömda buggtalanger inom sig ! riktigt kul att se faktiskt! själv har jag nog dansat med hela äsperöd tror jag! jag bjöd upp alla ensama 7or och 8or på en dans! haha jo, det var faktiskt riktigt roligt!
efter skolan blev det lite stan och sedan gymmet! fan jag o ida missade bussen till stan med typ 7 meter! den stod vid hållplatsen och vi sprang för att hinna med den, men just då stängde den dörrarna o körde iväg. jävligt retligt om jag får säga det själv!

seriöst vad fan har hänt med min design? jag tyckete på något konstigt tror jag och helt plötsligt såg en ut såhär? någon som vet hur man får bort det? haha är värdelös på sånt här...

Kommentarer
Från: maximilian

Haha ja o Ida ägde sönder idag :D men du vart ju inte så dålig heller !! ;)

2009-12-15 @ 19:59:21
Från: jonathan <3

grymmaste dagen ever i skolan, jag va ju inte långt efter! 5:a ändå :D

2009-12-15 @ 20:53:33

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0