mamma mia

nu har jag precis kommit hem ifrån idus. igår blev det riktigt myskväll! film wallander-tjuven, riktigt bra film! samt en massa godis och data. somnade oerhört tidigt igår, runt tolv - halv ett? och det kan man ju säga är väldigt ovanligt för att vara oss. fick igår även tummen ur att smsa magnus att jag ville med på ledarlägret, haha äntligen har jag fått det gjort!
nu ska det bli att packa lite, och sen vid 4-5 dra till rebecca för att sedan handla lite gott! efter det blir det utebio med rebecca och ida, kommer säkert träffa en massa av mina käraste också! hihi kommer bli jätte mysigt!
nu ska jag släppa ut mina flätor och se om mina tänkta lockar blir bra, haha ja vi får se hur det blir.
peace n' love

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0