knock you down

home sweet home.
snålåkte precis moppe med ida hem från rebecca.
jag och ida åkte dit igår och då var gabriel hemma hos rebecca.
han drog efter en stund och då tog i tjejer en lång promenad halva natten i regnet.
helvete vad det åskade och blixtrade igår kväll!
riktigt äckligt!
några töntar höll även på att roa sig med att ringa med dolt nummer till min telefon några gånger, livet menar jag.
idag har vi chillat och drog en sväng ut till torp.
ida är så sjukt smidig vill jag bara tillägga.
jag menar, hur många brukar lyckas med att rycka av armstödet i bussen och slänga den i gången så att typ alla i bussen tittar på henne?
haha jävla klump är hon!
peace n' love


Kommentarer
Från: din fulaste vän :D

hahahahahah, (a)

diggar din bloggg !

2009-08-12 @ 23:27:57

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0