59000 människor på ullevi

nu har jag kommit till datorn äntligen.
kvällen igår var sjukt cool!
madonna är verkligen mycket bättre live!
det var jävligt mäktigt att se henne sjunga och dansa där på scenen.
hur fan kan en 50åring ha en sån energi, seriöst?
självklart hånglade hon med två tjejer på scenen och juckade på allt hon kom åt haha.
men det är väll ganska typiskt henne?
jag blev iallafall väldigt impad av hennes uppträdande!
blev inte så många bilder igår, ganska svårt att få henne på kort när jag satt så långt ifrån.
men ska ladda up iallafall någon när jag fått laddat in dom på datan.
snart kommer ida med moppen så ska vi dra oss till rebecca och sova där.
blir säkert myys!
peace n' love


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0