13:37 eliiiiiiit

skulle egentligen behöva göra mig iordning och packa lite för jag ska om en stund dra mig till malin.
vi bestämde häromdan att vi skulle ha en mys- och spakväll hemma hos henne idag, med bad, ansiktsmasker, god mat och massa bra filmer.
vi får hur det blir, vi kommer säkert ta en massa kort och dom hamnar säkert här på bloggen sen.

snackade med ida igår, hon har kommit hem från london nu. jippiiiiiiiie!!
vi ska nog ses på torsdag kanske.
och stackarn hade blivit av med allt sitt bagage i london, fyfan va trist!
jag menar där låg ju fan nästan hela hennes garderob!
hoppas det löser sig hjärtat! har saknat dig som skamm!
älskar dig
peace n' love

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0