sådan hund, sådan ägare?

hahaha hände en ganska kul sak tidigare idag som jag tänkte jag kunde dela med mig av här på bloggen nu när jag är så duktig på att blogga igen!

jag, felicia och ida gick ner för kungsgatan efter vi hade slutat skolan och lite längre framför oss gick en kvinna med en hund. hunden såg ut typ som en bulldog, fast ändå inte.. den var typ liten och kompakt och jääätte skrynklig. svin söt var den iallafall! så började vi tre prata om den hunden och vi sa ungefär något sånt här:

jag: "- åå kolla vilken söt hund!!"
ida: "- hahaha nä den var ju svin ful ju!"
felicia: "- undrar vad det är för ras."
jag: "- jag har ingen aning, men det är iallafall typ en sån hund jag vill ha!"

något i den stilen. och tydligen hade vi pratat ganska så högt för tanten vände sig om och tittade på oss. hahaha det va lite pinsamt så för att lixom byta ämne och sluta prata om hennes hund så började jag prata om något annat:

jag: "- ni vet i ankeborg, i staden där kalle anka bor, så har alla typ hundar som reflekterar hundägarnas egna utseenden. typ om en man är kort och tjock så är hans hund också kort och tjock och...."

...och så skulle jag precis fortsätta och diskutera vad min hund skulle ha för ras om jag bodde i ankeborg, då kvinnan med hunden vände sig och avbröt mig och sa:

hon: "HAHAHA, SÅ MENAR DU ATT JAG ÄR JÄTTE SKRYNKLIG?!"

HAHAHAHAH snacka om att jag höll på att skämmas ihjäääl, var ju inte ens tänkt så!! bara en lite omogen fundering som kom upp i huvudet på mig! haha som tur var kvinnan as skön och bara skrattade åt det, men ändåå!! så jäkla typiskt!!

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0