13:23

oj haha nu var det ett tag sen jag bloggade. faktum är att jag inte har haft någon dator tillgänglig.
i torsdags fick jag min ring som jag köpte från tradera på posten! wiiho, jätte snygg är den!
igår gick jag på bio med lovisa, josefin och anna. vi såg på remember me, en mycket annorlunda film men faktiskt bra! haha josefin och brinken bröt ihop i slutet.. så söta så! och något så grymt coolt var att lovisa hade beställt platser så vi satt precis brevid klara och gottis. utan att veta om det!
efter den myste jag hos josefin och sov en förjäkla god natt!
ikväll ska jag till min granne som har kalas, kommer säkert bli trevligt! nu skajag snart hoppa in  duschen och sen hitta på något annat trevligt!

Kommentarer
Från: marre

hahah riktigt mysig kväll, tackar för de lina "irre" gustavsson ! <3

2010-03-27 @ 13:36:19

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0