jägarns va jag älskar felsms.com!

haha japp jag är lite efter med att skriva detta men är inte felsms.com UNDERBART!? haha kan garva tills jag slutar i ett kruppanfall ibland seriöst! mina favorit sms är dom som har skickats till mammor o pappor!

Till: Mamma
Sms: Hahaha, jo men imorse när jag vakna gick jag och sket, när jag var klar rakade jag röven med morsans rakhyvel utan att ha torkat mig ;)
Svar: Vad i helvete?!

Till: Pappa
Sms: Ligger naken med ett äpple i munnen och en citron i röven som din lilla julgris
Svar: För helvete adam!

Till: Mamma
Sms: Jag har köpt  något sexigt som jag vill att du har på dig i kväll. Puss
Svar: Nu fattar jag inte

Till: Pappa
Sms: MMS: min penis
Svar: Vad är det där för nåt?

Till: Mamma
Sms: Min pung ser ut som en Kiwi nu när det växt ut lite. Sticks som fan.
Svar: Tycker inte du behöver göra så.

Till: Pappa
Sms: Jag önskar mig en ny Dildo i julklapp
Svar: Vad menar du?

Till: Mamma
Sms: Råkade musprutta i går när jag låg med Fille. Har de hänt dig? Pinit....
Svar: Ja. Det händer alla. Det är inget att skämmas för. Det är bara luft.

Till: Pappan
Sms: Fan, spilde te mellan benen nyss. Satan va det bränner. Har nog skållat sönder fittan nu.
Svar: Behöver du plåster?

Till: Mor till sin dotter
Sms: "Hoppas du får kuk ikväll"
Svar:  VAFAN MAMMA!?!?!?

 HAHA jag älskar t9 funktionen på den sista där!

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0