på promenad genom stan

godmorgon bloggen! haha nu har jag precis käkat frulle, vaknade klockan 1?
sitter här i idas säng mätt och glad! vi ska faktiskt vara så rediga att vi ska jobba lite på ett arbete i svenskan som behöver bli klart.
gårdagen var det skola. efter det tillbringade jag, rebecca och ida några timmar i stan med att fika, träffa lite mates och typ checka lääääägäää i stan.
efter det blev det ku för min och idas del. alltid lika kul där! lärde känna några trevliga konfirmander lite bättre.
sedan fick vi samtal från tre trevliga onyktra bruds, therese, johanna och anna. dom tyckte att jag och ida skulle jojna dom en onykter stadsvandring. självklart hängde vi på! det blev en lång och jävligt rolig natt! sedan va josefine så snäll och körde hem oss. i bilen så stod även emil och malin för umgänge! 
grattis till körkortet förresten josefine!
tack för en trevlig kväll allihopa!
peace n' love

Kommentarer
Från: bästa therese :D

tack själv linis! :D:D <3333

2009-09-24 @ 18:04:55
Från: josefine

taaaaack sötaste lina! :D <3

2009-10-07 @ 13:24:35

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0