busiga pöjkar

kom precis innanför dörren.
alex och robin kom hit en liten sväng, trevliga grabbar det.
länge sen man såg dom så det var kul att träffa dom igen!

har varit i göteborg, eller faktiskt vardet kungälv men det är ju nästan samma sak haha.
naglarna blev jätte bra! jag är jätte nöjd!
dom blev lite personliga sådär, med genomskinligt lack och bara en vit blomma.
och så fick jag mina nagelband fixade. det var verkligen på tiden!
för jag har ett dumt beroende att bita sönder mina nagelband så att jag får stora sår.
men nu är dom fixade iallafall, ska langa bild så fort jag har tagit en haha.
peace n' love

Kommentarer
Från: Robin T

Trevligt att träffa di mä igår ;). Vi kommer nog på fler besök någon gång framöver ;)!

2009-07-30 @ 21:26:36
Från: Anonym

2009-07-30 @ 21:27:25
Från: Robin T

Glömde skriva: Dina naglar blev grymma ;)

2009-07-30 @ 21:30:26

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0