lite bilder från min morfars kalas, varför inte

tänkte jag kunde ladda upp lite bilder från kalaset hos min morfar.
jag är lite seg, jag vet!
haha fredrik, när jag väl fick med mig kameran till ett släktkalas så är du inte där.
haha typiskt! men langar bilderna iallafall, även fast du inte är med hehe.

jag och morfar posar


fråga mig inte vad jag håller på med?


min rumpa, evert, britt, denise, annelie och snabbis mage


jag, morfar och några av hans syskon


och hur lyckas jag bli så snygg på alla kort?


lille Fred får avsluta min bildvisning från kalaset.


nu vet ni lite hur min släkt ser ut. haha typ en vecka sen kalaset var men ändå.
peace n' love

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0