se på vår tröskel stå, vit klädd med stearin i hår

japp då var det första av dom tre luciatågen gjorda. gick bra. eller nej. vi sög.
jag blev ju som jag skrivit tidigare vald till lucia, jippie så kul..... nat. hade övat hur jägarns lite som hellst, ingen kunde sångerna helt. och jag hade inte fått öva att gå med levande ljus i min krona. så idag på själva "uppträdandet" droppade det sjukt mycket GLÖDHET stearin i nacken på mig. rakt på skinnet. hm ja, någon brände sig gaaaaanska rejält. härligt att man ser ut som en kokosboll i hela huvudet bara för all stearin.
imorgon är det två tåg till, fuck. men sen är det äntligen slut på skiten.

Kommentarer
Från: frida löfvall

HAHA du hade fel daaaarling

2009-12-10 @ 21:46:57
URL: http://lfrida.blogg.se/
Från: frida löfvall

ojdå nu kommenterade jag fel :P

2009-12-10 @ 21:48:34

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0