hej på dig tjocke sven

shoppa, bada, sola, grilla, äta jordgubbar, tälta och umgås.
vad är det första man tänker på när man hör dom här orden? sommar, självklart!
idag har varti en riktigt typisk sommardag.
torp på förmiddagen, senare kom mina sysslingar hit och vi åkte och badade och solade i grinnsjön.
när vi kom hem igen blev det att grilla och till efterrätt blev det massor av jordgubbar!
jag och barna slog upp ett tält i trädgården förut som dom ska sova i inatt hade dom tänkt, haha ja vi får väll se om dom vågar det.
nu ska jag lyssna på massa musik och smyg äta choklad.
peace n' love

förresten!
klara från vara, när hon blir känd rappare
 någon gång i framtiden så vill jag ju då säga
 att det är min syssling, haha
kom ihåg att det var här ni läste det först.

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0