skolavslutning

jahopp. då sitter jag här framför datorn och pratar med ida i telefon.
igår var det skolavslutning.
vaknade upp hos rebecca. vi hade ställt klockan på fem för att hinna locka hela rebeccas hår, och det var precis så att det hann bli klart.
sen var det skolavlutning i skolan. vi i skolkören sjöng för hela skolan, det gick väll ganska så bra tycker jag allt. sen var det att servera niorna mat. det var faktiskt jätte kul!
fick även våra betyg igår, jag hade höjt mig i fem ämnen! så nu har jag vg i alla ämnen och mvg i fyra ämnen! jag är faktiskt lite stolt!
efter skolan gick vi hem till rebecca. hon hade glömt nyckel så vi satt i hennes trappuppgång i en timma och var allmänt arga och stressade. sen sprang vi genom regnet till biblioteket, där vi värmde oss en stund, och fortsatte sedan hem till christine. vid fyra gick vi hem till rebecca och gjorde oss i ordning och sedan kom alexander och hämtade oss. ni får inga detaljer eller kort från kvällen, tyvärr. men jag kan ju säga att kvällen började riktigt bra, men slutade inte lika bra..




p u s s


Kommentarer
Från: dristig

HAHA inte för å va taskig , men vrf står nadja as långt bort på klasskortet hahaha ? XD

2009-06-16 @ 01:20:19

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0