skolan i mitt hjärta

Hejsan bloggen!

Nu sitter jag här och väntar på att Ida den sege ska komma hit och hämta upp mig med sin moppe, men hon är ju som hon är så man vet ju aldrig när hon kommer hit.
Myskväll hos Rebecca ikväll ska det bli! Orkar inte dra ut på stan idag, har blivit så jävla trött de sista! Det är väll vädrets fel kanske, haha.
Sprang fossum idag förresten, fyyyyyyyyyyyfan va jobbigt det är!
Jag har ju då sveriges sämsta kondition så man kan ju säga att jag var ganska död när jag sprungit klart.
Hatar att springa fossum seriöst, men det är ändå rätt gött när man väl har gjort det.
Sprang med Christine så det blev ju ändå en väldigt rolig springtur.
Hade även so prov idag, gick bokstavligen åt helvete. Så här dåligt har det nog aldrig gått på något prov för mig.
Jag är för tillfället så jävla skoltrött, orkar inte något. Men jag måste fokusera och hålla ut nu, bara en vecka kvar ju!

Igår var jag inte i skolan överhuvudtaget. Jo, en stund på morgonen och berättade för lärarna att jag inte skulle vara där, men annars ingenting. Tog ledit för Krull tog ju studenten, så jag hjälpte till att fixa inför kalaset och sen kolla utsläppet och käka tårta. Åkte raggarbil med!! Det var redigt nice!
Längtar fan tills jag också ska ta studenten, alla var verkligen super fina! Menmen, jag får väll vänta i fyra år på att det ska bli min tur.
Ni får allihopa ha det så bra, det ska jag iallafall!


peace out


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0