the more you care, the more you have to lose

jaa mina kära trogna bloggläsare.. behöver kanske inte ens skriva att jag är värdelös på att blogga? tycker ju egentligen att det är kul men faaaaaan jag orkar inte!!

kan iallafall berätta att jag har haft ett GRYMT påsklov! har varit grejer heela tiden, underbart! detta lovet kändes precis som en början till ett sommarlov eftersom vädret har varit så fruktansvärt skönt! inte fel att det bara är cirkus 5-6 veckor kvar sen är det slut på skolfan!!! längtar så jag tror jag spricker!!

Kommentarer
Från: KISS OCH BAJS

UPPPPPPPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2011-05-17 @ 20:23:06
Från: Anonym

fin blogg :D

2011-05-29 @ 20:50:46
URL: http://soevelinah.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0