så satans klumpigt

ÖNSKAR ATT BILDERNA I DET TIDIGARE INLÄGGET VAR LIKA MYSIGA SOM DET VERKLIGEN VAR ATT BADA, men icke. tog bilderna innan jag gick i badet. när jag la mig ner i badkaret råkade jag lägga håret i ett av värmeljusen så jag SOM TUR VAR brände upp BARA några hårstrån! tur i oturen så att säga, hår brinner ju jävligt snabbt så det var ju tur att håret inte tog eld så att säga!
även fast det var bara typ tre hårstrån som brändes så luktade det iallafall APA i hela badrummet!! så där gick det satan inte att bada förrens jag hade vädrat hela satans satbadrummet och sprayat med satans sathårspray! och innan det var gjort så hade allt skumm hunnit försvinna så fick bli ett bad bara för att göra mig ren.
SÅ SATANS TYPISKT!!

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0