one way or another

igår blev man medlem på sportlife! häärligt! så nu blir det till att köra hårt ifortsättningen med rebecca!

har haft en kort bloggtorka haha, har egentligen lovat mig själv att inte ha det. men råkade bli en iallafall. hade noll insperation osv, ingen egentligen bra anledning så att säga. men nu är jag igång igen!

fredag är det ullared som gäller. blir till att köpa lite bas grejer bara; trosor, strumpor, sportbh(?) osv. kommer nog bli trevligt! åker med mamisen och hennes vännina och kanske kanske ska mina godingar rebecca o ida ta bussen ner samtidigt!!! det skulle varit huuur super!? dom hade ju kunnat åka med oss, ner hade inte varit några problem men vi har inte kombi så om mamma o hennes kompis handla massa så kommer det helt säkert inte finnas någon plats i bilen. men hoppas iallafall att mina godingar kan ta en buss ner!

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0