med hårfärgen i håret

sitter precis just nu med hårfärg i håret, mörkbrun/svart den gamla vanliga! detta var verkligen behövande kände jag!! utväxt tycker vi inte om.

var förut iallafall på bodybalance med rebeccan min! suuuper skönt pass var det! det var ju som jag tidigare skrev ungefär som yoga, så man övade ju mycket styrka och typ vighet. intruktören var super duktigt och jag verkligen älskade passet!! efteråt var det också en lång avslapning och det var SÅ SATANS SKÖNT!! det kände jag mig riktigt förtjänt av!

imorgon... phja, vad händer då? det är en fråga som just nu är ganska så obesvarad! är sugen på att hitta på något riktigt trevligt! det löser sig nog!

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0