ispinne

bloggade inte igår eftersom jag pluggade italienska direkt efter jag kom hem efter skolan. sen blev det ett träningspass ihop med rebecca. S-core, ÄLSKART!! det känns verkligen var det tar när man kör det passet!! efter träningen väntade en resa hem på moped i spö regnet, kände inte benen på två timmar efter det!! har nog ALDRIG varit så kall i hela mitt liv!!! fick värma min med dubbla brallor, tre tjocktröjor, två sockar plus duntofflor och raggsockar på, vantar och dubbla täcken. när jag väl fått upp värmen lite blev det en vaaaarm och skön dusch!! har nog ALDRIG duschat så skönt!!!

nu sitter jag här och har ungefär 3 timmars rast eftersom jag inte har italienska förräns kl 13. ganska degigt ändå. efter skolan blir det plugg en ikväll ett pass bodybalance!! det är tydligen något liknande yoga, så detta ska bli spännande!!

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0