karma is only a bitch if you are

guud vad jag har hunnit med idag! vaknade tidigt imorse och drog mig då till min granne och städade! jisses som jag städar nu för tiden! så redig är jag!! super fint blev det!
sen drog jag mig till torp ihop med sara och rebecca. jag fick köpt mig en söt tröja och även ARMBANDET som jag önskade mig!! haha litade inte riktigt på att jag skulle få det av mamma och pappa så jag köpte det själv! har däremot hittat ett annat armband som mamma och pappa kan få köpa till mig hihi!

vi fikade även på espresso, suuper mysigt var det! ska senare hem till sara och mysa. vet dock inte om jag kan längre, för har ingen skjutts hem... gaah hatar att bo i lane ibland alltså!!!




det understa armbandet är det som jag precis har köpt. det översta är det jag NU önskar mig!!

Kommentarer
Från: Sara

Snygga armband :D Vart har du hittat dem???

2010-11-05 @ 19:11:35
Från: sofia

undrar också vart du har köpt armbanden ! :o

2010-11-05 @ 19:12:54
URL: http://sofiaisabellas.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0